Gammeldagsonga sommeren 2023

Gammeldagsonga er et sommertilbud for barn i alderen 7-11 år. Barn meldes på for én uke (mandag-fredag). De møter kl. 9-15. Det vil være 2 ledere store deler av dagen, som er museets ansatte og av og til frivillige medhjelpere i tillegg. Her får barna et innblikk i livet i gamledager. Husa på friluftsmuseet er basen for aktivitetene. De har mating og stell av dyrene som en av sine viktigste oppgaver, så her får de stifte nært bekjentskap med både griser, sau, kaniner og høns.

De får også bli med og lage mat, stelle hus, leke, prøve seg på håndverk eller husflid, og dra på små spennende ekspedisjoner i nærområdet.

Påmelding sommeren 2023:

Gammeldagsonga foregår i uke 26, 31 og 32. Uke 26 er fullbooka. Uke 31 er avlyst. Noen få ledige plasser i uke 32!

Pris: 2200,-. Søskenpris: 1900,- (inkludert mat)

Påmelding til [email protected] SNAREST.

Send info om ønsket uke, navn, alder, foresatte, tlf., epost, evt. allergier eller annet vi trenger å vite.

Førstemann til mølla! Max 12 barn per gruppe. Barnet kan også settes på venteliste om det er fullt. Vi tar forbehold om avlysning ved for lite påmelding.

Om ukene blir fullbooka, vil det bli lagt ut info om dette på hjemmeside og facebook.