Søk om plass på gratis sommerskole!

Sommerskolen er nå fulltegnet!

I samarbeid med Steinkjer kommune gir vi åtte barn i alderen 7-11 år muligheten til å melde seg på en unik uke med fine opplevelser på Egge museum!

Sommerskoleuka vår er mandag 9. til fredag 13. august kl. 9-15 alle dager. De som melder seg på deltar alle dagene.

Vi setter sammen et flott ukesprogram der vi mater dyr og leker på museet, går på turer i skogen, lærer om vikingtida, baker, lager mat og mye mye mer. Mat og drikke er inkludert i tilbudet.

For å søke om plass må du sende mail til [email protected]

I mailen oppgir du fullt navn og alder på barnet, navn og telefonnummer på foresatte og informasjon om barnet har allergier eller annet vi må ta hensyn til. Dere må bare raske på og søke om plass, for det er som nevnt kun åtte plasser!

Har du spørsmål, ring museumsformidler og produksjonsleder Maiken Lien Jørgensen på 91569545.

DETTE GLEDER VI OSS TIL!

Egge museum har for øvrig ikke Gammeldagsonga i sommer.