Bli med i Egge museum andelslandbruk!

Første driftsår er vel gjennomført, og vi åpner nå for at nye andelshavere kan melde seg på for sesongen 2022.

Første driftsår er vel gjennomført, og vi har gjort oss nyttige og gode erfaringer sammen med engasjerte andelshavere. Nå ser vi fram til årets sesong, med knasende friske resultater fra åkeren og trivelige dugnadsstunder. Hele ti av fjorårets andelshavere blir med oss inn mot en ny sommer, og vi har noen ledige plasser for deg som ønsker å bli  med!

Ta kontakt med vår museumsbonde Jenny på mail [email protected] eller mob. 993 82 862 hvis du ønsker mer informasjon, eller har lyst til å melde deg på. Vi tar et oppstartsmøte for årets sesong på Egge museum straks restriksjonene tillater det.

Du finner mer informasjon om andelslandbruket vårt HER på våre hjemmesider.