Gammeldagsonga 2022

Vi gleder oss til å fylle friluftsmuseet med lek og latter av blide gammeldagsonga igjen!
Påmeldingen har startet!

Har du barn eller barnebarn du ønsker å glede med en kortreist og unik sommeropplevelse?

Hurra! Etter to sesonger uten livlige Gammeldagsonga på tunet er vi igjen klare for å sette i gang med dette populære tilbudet her ved Egge museum. Nå kan deltagerne atter reise mange år tilbake i tid, og leve litt som barn gjorde det før i tida. De gamle husene på friluftsmuseet er basen for våre aktiviteter. Gammeldagsongan har mating og stell av dyrene som en av sine oppgaver, så her får de stifte nært bekjentskap med både griser, sau, kaniner og høns. De får bli med og lage mat, stelle hus, leke og dra på spennende ekspedisjoner i nærområdet.

Vi tar i mot 9 deltakere pr. uke, i alderen 7-11 år. Barna som deltar møter kl. 9-15 hver dag i sin uke, og de ledes av en av våre ansatte.

Disse ukene er åpne for påmelding:

Uke 26 (27. juni – 1. juli) Uke 27 (4.-8. juli)  Uke 31 (1.-5. aug) Uke 32 (8.-12. aug)

OPPDATERING 13.6.: Alle ukene er fullbooket!

Pris:

1800,- Søskenpris 1600,- inkl. smøremåltid og annen mat. Deltageravgiften betales første dag. Gammeldagsonga arrangeres med forbehold om nok påmelding og avlysning som følge av evt. nye smittevernsregler.

Påmelding:

Send mail til [email protected]. Få med fullt navn og alder på barnet, samt navn og tlf. nr. til foresatte. Vi trenger også info om barnet har allergier eller om det er andre hensyn vi må ta.

Har du spørsmål? Ring Egge museum på tlf. 741 34 490 (man-fre 8-15.30)